اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

سوال ... !

 خیلی وقتها خیلی سوالات برای انسان به وجود می آید ...

 من هم در پی جواب یک سوال هستم ! (هر چند مدتهاست ) ولی تا کنون نتوانستم

 جواب این سوال را پیدا کنم .

  به مناسبت تولد امام زمان این سوال را می نویسم هر چند که خیلی بی ربط

 هم نیست !   شما هم با اطلاعات خود مرا یاری کنید ...

 از آنجایی که عده ای معتقد به ظهور امام زمان هستند ...  !

مدتهاست سوالی در ذهنم نقش بسته آن  هم با تو جه به گفته ها

که عده ای می گویند امام با شئ عجیبی خواهد آمد ٬  عده ای

دیگر میگویند همراه با اسب و شمشیر و عده ای دیگر هم می گویند

 مهم آمدن است جگونه اش مهم نیست !

 و حالا واقعا امام زمان با چه می آید ؟ ! 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شنتیا جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:02 http://redshantia.mihanblog.com

سلام
خیلی جالب می نویسین
بهتون تبریک میگم
واسه سوالتون هم باید بگم واقعا مهم نیست که موعود با چی میاد مهم اینه که عشق آسمونی و همینطور عشق زمینی واقعی با خودش میاره
به وب منم سر بزن و نظرتو بگو خوشحالم میکنی

... !

نظر شما چیه؟ جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 19:43

بدو بخون که یار اتا..و اصلاحیه هرمزگانی دات نت در مورد این پست و عدم پاسخگویی وب ناصریا؟ www.nasserabdollahi.blogsky.com

! جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 22:20

از آنجایی که عده ای معتقد به ظهور امام زمان هستند ... !


ببخشید بی تا جان من معنی این همه علامت تعجب رو نمی فهمم . یعنی می خوای بگی اعتقادی به ظهور امام زمان نداری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من حضورش رو حس کردم . بهتره بیشتر فکر کنی ...
باور داشته باش که اون یه روزی می یاد . من مطمئنم . ناصر هم اومدنش رو باور داشت ...

سلام گلم ...
من نگفتم به ظهور امام زمان اعتقاد ندارم ... ! ( منظور من عده ای است! )

علیرضا چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:55 http://www.ahmadsani.blogfa.com

وبلاگ احمد ثانی اپدیت شد
دارم آتیش می گیرم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد