اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

علی رضایی شریف

 

    علی رضایی شریف شاعر و نویسنده هرمزگانی دیروز در اثر عوارض جانبی

 

شیمیایی جنگ تحمیلی در عملیات ناو به علت عفونت شدید ریوی در بیمارستان ام لیلا

 

بندرعباس بستری گردیده است ٬ هرچند چندین سال است که ایشان با این  گونه بیماری ها

 

دست و پنجه نرم می کند ... !

 

 برای این عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون را دارم .

 

از معروف ترین آثار او  فکر می کنم شعر معجزه باشد که به قول خودش‌‌‌‌ : برای ناصر عبداللهی و

 

 ساده دلی هایش به پاس رنجی که به خاطر هنرش برد .   و نه هیچ چیز دیگر !

 

 

پی نوشت : جا دارد  که مسئولین محترم بنیاد جانبازان نگاه بیشتری به این بازماندگان

جنگ تحمیلی داشته باشد !

 ی نوشت۲: برای دیدن  اثرهایش و آشنایی  بیشتر با او می توانید به وبلاگ منج  سر بزنید .

 

نظرات 7 + ارسال نظر
الهام یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 http://sofalin.blogsky.com

شعر معجزه بسیار زیبا بود...
فاضل هم خوب اجراش کرد
امیدوارم حالشان خوب بشه
متاسفم برای خیلی چیزها و خیلی انسانها
که قدرشان دانسته نشد

ویدا یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 13:34

بی تا چی می گی؟؟؟ !

خیلی ناراحت شدم....

ان شاالله که خیلی زود مرخص بشن...

ممنون...
فکر میکنم امشب مرخص بشه ... !

گندم یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 21:46 http://banooye-shabnampoosh.blogfa.com

دلم گرفته ای دوست
هوای گریه با من
هوای گریه با من...


سلام بی تا جان . خوبی عزیزم ؟
من هم برای سلامتی علی رضایی شریف دعا می کنم . کاش خدا دعای من حقیر رو مستجاب کنه ...
در پناه حق

جاوید ناصریا

ویدا دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:07

سلام. خوبی بی تا جان؟
چطور شد گلم؟
مرخص شدن؟
مامان بزرگ منم تا امروز بیمارستان بستری بود. خدا رو شکر مرخص شد.
ان شاالله خدا همه ی مریض ها رو شفا بده...

سلام...
بله ٬ با رضایت خودشون مرخص شدن !
ما هم برای شفای همه ی بیماران دعا می کنیم ... !

دوست سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 17:32

سلام خوبی هر چند این آقا علی رضایی شریف رو نمی شناسم ولی واسش دعا می کنم هر چه زود تر خوب شه


Ok Babaye

soma یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:02

الناز میرزایی چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:09

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد