اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

...

 

 تاریخ چیزی به جز خاطرات انسانی نیست ٬ و اگر انسان خاطره نداشته باشد ٬ تا حد   

 

 پست ترین جانوران سقوط می کند .      (ملک اشباز)    

 

۲۹ آذر ماه : یاد آور خاموشی صدای گرم جنوب ناصر عبداللهی     

 

دو سال گذشت !        

 

 " همان ناصری که از همیشه از بندر و بندری یاد میکرد ٬ همان کسی که میگفتند برای  

 

موسیقی استان زحمت کشیده ٬ همان ناصری که تمام وجودش را گذاشت ٬ همان چهره ی  

 

تازه در موسیقی ایران کسی که دینش را به فرهنگ هرمزگان ادا کرد و همان کسی که به شهر 

 

 خودش برگشت تا رفیق های قدیمی اش را پیدا کند . "  

 

این ها قسمتی از حرف های هنرمندان هرمزگانی بود که از ناصر گفته بودند ٬ می توانید آن را در 

   

 ماهنامه ی کیدی ٬ ویژه نامه ی ناصر عبداللهی بخوانید !      

  

با این وجود در دومین سال از فوت این هنرمند هیچ خبری از مراسم یادبود و سالگردش در 

     

 بندرعباس نیست !    

  

چطور کسانی که خودشان از زحماتش می گفتند در دومین سال از نبودش فراموش می کنند...  

  

 فکر می کردم چون پارسال مراسم چندان دلچسپی برگزار نشد امسال سعی می کنند مراسم   

 

 بهتری بگیرند ٬ ولی فکرش را نمی کردم که اصلا مراسمی گرفته نشود ... !      

 

اگر امسال یادی از او نشود حتما سال آینده یادی از او نخواهند کرد !     

 

از این رو دوستداران و طرفداران ناصر عبداللهی تصمیم گرفته اند به مناسبت دومین سالگرد   

 

 فوتش طی مراسمی در مکان و زمان مشخصی گرد هم آیند .      

 

 

 

پی نوشت : کسانی که مایل به هر نوع همکاری در این گردهمایی می باشند می توانند با گذاشتن  کامنت ٬ حضور و نوع  همکاری خود را  همراه با مشخصات اعلام نمایند .   

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 http://sasanjafari.blogsky.com

سلام

وبلاگتون قشنگه.

به ما هم سر بزنین....

لیدا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:02 http://lina.blogsky.com

سلام
خوبی ؟
پیشنهادت عالی بود . ممنونم دادای بندری مه :))
رو من حساب کن گلم هر کاری بتونم با کمال میل انجام میدم ...

( در ضمن تو چرا به وبلاگ من سر نمی زنی؟!!:((
لینک هم نشدم :((
موفق باشی ...
امیدوارم یک بندری از جنس ناصریا باقی بمونی...

سلام لیدا جان !
شرمنده من خیلی وقته نت نیومدم !

masihi چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:07

salam khoobi
webloget vaghean ghashange
omidvaram hamshe va hame ja movafagh bashi
rasti aksat ham amadast
montazeretam
bye

گندم چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:31

سلام بی تای عزیزم . مگه می شه دوستی ها رو فراموش کرد ؟ همیشه به یادت هستم . جای من خاک نجیب جنوب رو ببوس ...
روی خاک پاکش بنویس جاوید نام و یاد ناصریا...
موفق باشی عزیز.

گندم چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 23:32

بازم بیا به وبلاگم . در ضمن جمعه شب ، ساعت ۱۱ توی نت منتظرت هستم . بای

سلام گلم سعی میکنم بیام ... !

فرزانه پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:37 http:///www.nasserabdollahi.blogsky.com

با سلام
ناصریا همیشه زنده است تا وقتی که دوستدارنش و طرفردان او زنده هستند به قول خود ناصر یا که میگه اونکه ماندگاره را عشق است با تشکر از شما منم هستم در گردهمایی خبرم کنید

>>>~ انعکاس آب ~<<< دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:52 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام دوست خوبم .من شما رو در وبلاگم لینک کردم.شما هم با اسم
>>>~ انعکاس آب ~<<<

من رو لینک کنید(اگه دوست داشتید)
دوستدار ناصریا انعکاس آب
خدانگهدار

حسین رحمانی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 16:32 http://www.hossien128.blogfa.com

سلام
آلبوم یاد ناصریا از شنبه منتشر می شود
برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ من بروید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد