اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

شکر خدای !

 

گاهی اوقات باید خدا رو شکر کنی  

یا اصلا بغلش کنی و ببوسیش  

که به چیزی که یه روزی میخواستی نرسیدی …  

 

 

 

پ ن : جا داره همین جا از یکی از دوستای خوبم تشکر کنم که  همیشه هوامو داره !!! 

  یه دنیا ممنون !

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:52 http://love-hate-2012.blogsky.com/

سلام
آره واقعا!!!!
ولی خب کاش آدم زودتر متوجه بشه که این همه اذیت نشه
به منم سر بزن خوشحال میشم

سلام عزیزم ..
ممنون از نظرت.
حتما ...

♥♥فروشگاه عاشقانه♥♥ یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 13:56 http://shoplove.ir

سلام دوست من وب زیبا و جامعی داری
امیدوارم روز به روز بهتر و بهتر بشه ....!

خواستم شما رو به "فروشگاه عاشقانه" دعوت کنم
بزرگترین و بهترین و جامعترین فروشگاه رو میتونی اینجا ببینی
www.shoplove.ir
با محصولات ارزان و با کیفیت !!!
دارای پیج رنک 1 ...
دارای بهترین نتایج (صفحه اول جستجو) در گوگل ، یاهو و بینگ و..!!!

اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن ، بهم ایمیل بزن و یا به:
www.0511iha.ir
مراجعه کن و بهم اطلاع بده !!!
ممنون
منتظرت هستم !!!

پیشنهاد میکنم روی تبادل لینک با فروشگاه عاشقانه فکر کن
لینکدونیشم قسمت پایین فروشگاه هستش ...

vida شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:36

کی اونوقت؟؟؟؟؟ حسودیم شد:-))

تو که عزیزی خانومی ...
خدا رو میگم !!!

ویدا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:47

تو کارت درسته. خدا که جای خودشو داره... فکر کردم از بنده های زمینیشه. میدوستمت از سه تا سی تا:-* ;-)

عزیزمی !
از بنده های زمینیشون هم بعضی ها واقعا خوبن !

این دوست خوبی که میگم واقعا بچه خوبیه !
داره در یه سری مسائل بهم کمک میکنه حتی در بدترین شرایط که واقعا ازش ممنونم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد