اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

29/9/92

 

 

 

 

  تا این غزل شبیه غزل های من شود                      چیزی شبیه عطر حضور شما کم است  

 

                                                                                              "ناصریا"

  

 

     هفتمین سالگرد ناصر عبداللهی

    وعده ما : بندرعباس ۲۹/۹/۹۲  آرامستان باغو

نظرات 8 + ارسال نظر
fatima پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:12 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

من خیلی دورم به بندر عباس.... جای منم خالی کنید خوش بحالتون.. کاش من الان سرم رو سنگ مشکی قبرش بود...من با 29 آذر بروزم بهم سر بزنید.

ممنون خانوم گل !
جاتون خالیه !!!

سامان پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:29

لطفا سلام منم به ناصریا برسونین.
به ناصر عبداللهی مهربون بگین:سامان خیلی دوستت داره.
به ناصر عزیز بگین:
صدات از جنس بارون,دلم از جنس شیشه
ببین پنجره ی دل همیشه خیسه خیسه

ممنون !

ناصر : میخوام بگم که این صدا هر چی که هست مال منه ، شیشه ی رخوت شبو سنگ ستاره میشکنه ... خونه ی من همین وراست پیش شما پیاده ها هر جه که چشم عاشقی مونده به خط جاده ها !

ویدا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:09

عزیزم چه خبر از بیست و نه اذر؟

سامان جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:13

سلام.
خواهشا اگه از مراسم امسال عکسی هست تو سایت بذارین.
ممنون.

سامان جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:23

سلام.
همین چند دقیقه پیش تو برنامه دستان شبکه آموزش به یاد ناصر عبداللهی عزیز کلیپی پخش شد;آخرش وقتی یا فاطمه بنت نبی (س)پخش شد دیگه نشد جلوی اشکمو بگیرم.
خدا جونم نوکرتم.
از همه دوستان تقا ضا دارم به شماره300007001 پیامک بفرستن یا به سایت www.tv7.ir سر بزنن وحتما یه تشکر انجام بدن.حتی اگه چند روز گذشته باشه.

عکس منم نشون داد !!!!

fatima شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:30 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

لینکت کردم عزیز

fatima یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:02 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

آپم با تولد ناصر عبداللهی بسر[گل]

سامان چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:37

سلام.
همون دخترچادری که دستش رو صورتشه و عکس ناصر عزیز تو دست دیگش؟

na !!! yeki dg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد