اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

از اول شروع می کنم...

 

تمام  آموخته هایم را در کیسه سیاهی ریختم  و


جلوی در اتاقم  گذاشتم  ....


هیچ کدام به دردم نخورد !


کجای کار اشتباه شده ،


چرا من این شدم ؟


می خواهم از اول شروع کنم ...


باید فضای  مغزم را  از دست خیال بافی ها خلاص کنم


و کمی جا باز کنم  !


تا از اول جمع کنم ،


یاد بگیرم ،


شاید بشوم آنکه میخواهم !


تمامشان را می سوزانم و خالی می شوم !


از اول شروع می کنم !


مانند کودک تازه متولد شده ای می مانم  ،


با موهای ژولیده !


با نگاه کنجکاوانه ای دنبال هر جنبده ای می چرخم!


من چوب بی سوادیم را خوردم .... !


باید ...


از اول شروع می کنم !

 


 

 

  از نزدیک ترین فاصله برایت می نویسم . ولی نگاهت که می کنم ٬ انگار در دورترین نقطه

 

ممکن ایستاده ای ... تو همیشه آشنا ، حالا غریبه ترینی !

 

نمی دانم شاید تقصیر از من است .....  و حالا خسته ام !

 

بیشتر از این نمی توانم اوج بگیرم ..... !

 

 

 پی نوشت : مشکلات ، تجربه های جدیدند. سخت یا آسون،نعمت تجربه رو به ما میدن. مقابله میکنیم و حل و فصل!

 

 

علی رضایی شریف

 

    علی رضایی شریف شاعر و نویسنده هرمزگانی دیروز در اثر عوارض جانبی

 

شیمیایی جنگ تحمیلی در عملیات ناو به علت عفونت شدید ریوی در بیمارستان ام لیلا

 

بندرعباس بستری گردیده است ٬ هرچند چندین سال است که ایشان با این  گونه بیماری ها

 

دست و پنجه نرم می کند ... !

 

 برای این عزیز آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون را دارم .

 

از معروف ترین آثار او  فکر می کنم شعر معجزه باشد که به قول خودش‌‌‌‌ : برای ناصر عبداللهی و

 

 ساده دلی هایش به پاس رنجی که به خاطر هنرش برد .   و نه هیچ چیز دیگر !

 

 

پی نوشت : جا دارد  که مسئولین محترم بنیاد جانبازان نگاه بیشتری به این بازماندگان

جنگ تحمیلی داشته باشد !

 ی نوشت۲: برای دیدن  اثرهایش و آشنایی  بیشتر با او می توانید به وبلاگ منج  سر بزنید .