اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

تور ماهیگیر

 

ماهی شده بود باورش تور اگه بندازن سرش میشه عروس ماهی ها ، شاه ماهی 

 

 میشه همسرش ، ماهی نمیشد باورش تور اگه بندازن سرش نگاه گرم ماهی گیر   

 

میشه نگاه آخرش... 

 

 

اشتباهات ما

ایــن روزا بــه وضــوح مــیــشــه فــهــمــیــد نــصــف اشـتـــبــاهــاتـــمــان نــاشــی از ایــن

اســت کــه وقــتــی بــایــد فــکــر کــنــیــم ، احــســاس مــی کــنــیــم

و وقــتــی کــه بــایــد احــســاس کــنــیــم ، فــکــر مــی کــنــیــم . .

شکر خدای !

 

گاهی اوقات باید خدا رو شکر کنی  

یا اصلا بغلش کنی و ببوسیش  

که به چیزی که یه روزی میخواستی نرسیدی …  

 

 

 

پ ن : جا داره همین جا از یکی از دوستای خوبم تشکر کنم که  همیشه هوامو داره !!! 

  یه دنیا ممنون !

دوست داشتن

دختر پسری با سرعت 120کیلومتر سواربر موتور سیکلت .
دختر:آروم تر من می ترسم ..
پسر: نه داره خوش میگذره .
دختر:اصلا هم خوش نمی گذره تو رو خدا خواهش میکنم خیلی وحشتناکه .
پسر:پس بگو دوستم داری .
دختر:باشه باشه دوست دارم حالا خواهش میکنم آروم تر.
 پسر:حالا بغلم کن(دختر بغلش کرد)
پسر: می تونی کلاه ایمنی منو بذاری سرت؟داره اذیتم می کنه.
 و.... ..................
روزنامه های روز بعد: موتور سیکلتی با سرعت 120کیلومتر بر ساعت به ساختمان
اثابت کرد .موتور سیکلت دو نفر سر نشین داشت اما تنها یک نفر نجات یافت
حقیقت این بود که:
 اول سر پایینی پسر متوجه شد ترمز بریده اما نخواست دختر بفهمه در عوض
خواست یه بار دیگه از دختره بشنوه که دوستش داره(برای آخرین بار)

تو نیستی !

چشمانم را

باز می کنم و تو نیستی

این بی رحمانه ترین

اتفاق هر روز من است ! 

8g4wh7c.jpg

اس ام اس

دوستم اس ام اس داده :
هلو ، فردا هفت و نیم جای همیشگی...
منم جواب دادم : باشه آلبالو میبینمت...
بعدِ 3 دقیقه اس داده میگه: اسکل ، هلو یعنی سلام ، نه هلوی خوردنی
:|
دیگه آخه یه آدم چه جوری سوتی نده؟؟؟؟؟؟