اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

...

 

از تو چه بگویم که تمام کلمات در برابرت حقیرند . واژه ها ٬ احساسات ٬

گل ها ٬ عطر و زیبایی ها نمی توانند توصیفت کنند . قلب تو به وسعت دریاست٬

دلت به پاکی یاس و مهرت به اندازه ی کهکشانی است که در آن ستاره ها

چشمک زنان می پرسند چگونه می توان ستایشگر این همه لطف و مهربانی

شد . ای که دستانی به لطافت مریم و وجودی صاف همانند آینه داری٬ این را

بدان که نام پاک و مقدس تو تا ابد در نهانخانه ی قلبم جاوید خواهد ماند و هیچ

واژه ای جز اسم قشنگت قادر به ستایش تو نخواهد شد .

 

برای کسی می نویسم که در زندگی ام قلبم را سرخ کرد و وجودش و نگاهش

تا عمیق ترین گودال های ناشناخته ی سلول هایم فرو رفت .

آن قدر بغض در گلو دارم که صبور ترین واژه ها همسایه ام نمی شوند .

به خاطر تو روزی صد بار می میرم و زنده می شوم . در چشم هایت که نگاه

می کنم می شوم لبریز از کلماتی که هنوز در فرهنگستان لب ها نیامده .

من تو را چگونه تشخیص دهم از آن همه .... !

باور کن معمار واژه ها نشده ام . فقط قلب کدرم دردش زیاد شده است .

کیست در این فراسوی زمان مرا درک کند و سنگینی شولای رنج و اشک

را از دوشم بردارد .

                                          

                                                   - تقدیم به پدر عزیزم -

                                                                       به امید سلامتی ات !

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
de sueños پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:13 http://funeral.blogsky.com

همیشه همینه!!
احساست رو تحسین می کنم.
عادت ندارم بی خودی حرف یزنم اما،
وادارم کردی که نه بی خودی بلکه حرف حساب بزنم.
اگه تو بخوای،
همه چیز از آن تو خواهد بود.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:17 http://www.wall.blogsky.com

سلام
متنه زیبایی بود...امیدوارم همه قدر پدرانشان را مثله شما خوب بدانند ...

احسان پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 21:31 http://havaynaser.dom.ir

سلام انشالله سایه تمام پدرای خوب بالای سره تمامه عزیزاشون باشه

یک آرزو میکردیم سایه اش بالای سرمان باشد

کور بودیم او سراسر نو بود و سایه نداشت

گل مینا پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 22:59 http://nasserabdollahi.blogsky.com

دلم دردمند مرا با خود بدان و بدان که لحظه به لحظه برای بهیودی پدرت دعا می کنم

سیاوش جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:17

بیتا خانوم وبلاگ خیلی قشنگ و شاعرانه ای دارین سیاوش

الهام جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 22:36 http://sofalin.blogsky.com

با تمام وجودم آرزومند سلامتی یکی از گوهرهای زندگیت هستم
که بی شک دو گوهر در زندگی هامان بیشتر نداریم که هرگز بدل و مثال ندارند ونیستند جز پدر و مادر

برای پدر شما از درگاه خداوند عشق شفای کامل خواستارم...

[ بدون نام ] یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:13

از همه ی شما برای لطف و محبت تان ممنونم !


/ بی تا /

لیدا دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:49

سلام بیتا جان

برای سلامتی پدرت خیلی دعا کردم


آرزو می کنم هیچوقت دلت غمگین نباشه

موفق و شاد باشی

سلام . ممنون لیدا جان ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد