اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

اهل دریا

از دیار شعر و شرجی از کویر و از جنوبیم

زندگی

 

 

آری تا شقایق هست زندگی باید کرد ...     

 

به امروز نگاه کن که امروز حقیقت زندگی است و فردا رویایی بیش نیست ولی اگر کسی از  

 

امروز خویش راضی باشد از هر دیروزی خاطره ای از شادی ها و از هر فردایی رویایی از امیدواری 

 

 میسازد . 

 

پس خوب به من نگاه کن ! 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:31 http://toosiscia.blogsky.com

سلام خوبی ؟ تو هم بیا به من سر بزن ...من معلول نخاعی هستم و خاطراتم ...از اول بخون در ضمن لینکم کن تا شاید نوشته هایم بدرد کسی بخورد.متشکرم

مرده پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:06

خاطرات گذشتتو فراموش کن ولی گذشته همیشه به یادته

دوست مرده !
گذشته داریم تا گذشته !!!
ادما بعضی وقتا با خاطرات گذشته شون می میرن و بعضی ها با گذشته زندگی می کنن !
گذشته هم جزیی از زندگی آدمه !

س... پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:35

شقایق متاسفانه نمیشناسم ولی اینو میدونم که
گذشترو نباید فراموش کرد باید ازش عبرت گرفت...
آینده هم که باید براش برنامه ریزی کرد...
میمونه یه امروز که اون هم اگه از گذشتت عبرت گرفته باشی میدونی باید چه کارش کنی..

مرسی ...
جالب بود دوست من !
فعلا دارم از تجربه ام استفاده میکنم !!!

vida شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 00:26 http://baro0n.blogsky.com

از حس مثبتی که توی نوشته ات بود لذت بردم... مرسی

قرررررررررربونت عزیزم !
پس خوب به من نگاه کن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد